Sabtu, 30 Agustus 2014

τερό εστιατόριο Τα εισιτήρια για την όπερα ή σε μια ροκ

Πώς ορίζετε την καλή εξυπηρέτηση των πελατών; Μήπως αυτό σημαίνει απλά την ικανοποιητική εμπορία και την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας σε έναν πελάτη ή σημαίνουν κάτι άλλο; Είναι παρέχουν καλή εξυπηρέτηση των πελατών, αρκετά καλή;

Σε αυτές τις μέρες της κάτω από το μέσο όρο εξυπηρέτηση των πελατών, μπορείτε να σκεφτείτε την παροχή καλών υπηρεσιών θα σας θέσει εκτός από το πακέτο. Λοιπόν, είμαι εδώ για να σας πω ότι τίποτα λιγότερο από υποδειγματική εξυπηρέτηση θα σας βοηθήσει να πετύχετε. Με την ενσωμάτωση του "wow" παράγοντα σε κάθε επιτυχημένη πώληση, θα επιτύχει μεγαλύτερα κέρδη και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Για να επιτευχθεί το "wow" παράγοντα, θα πρέπει να είμαστε ειλικρινείς, καταρτισμένο, φιλικό, επαγγελματικό και να παραδώσει τις υποσχέσεις σας. Μην πάνω από την υπόσχεση, αλλά δεν κάνει την υπόσχεση, είτε.

Επιπλέον, θα πρέπει να είναι σε θέση να παρέχουν υψηλό επίπεδο υπηρεσιών σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με την επιχείρησή σας. Αν το κάνετε, θα έχετε επίσης περισσότερες παραπομπές από τους ικανοποιημένους πελάτες σας.

"Wow" ο καθένας που έρχεται σε επαφή με εσάς και την επιχείρησή σας. Θέλετε οι άνθρωποι να ανάρπαστος από το εξαιρετικό επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουν στους πελάτες σας. Επίδειξη εξαιρετικό επίπεδο της εξυπηρέτησης πελατών, δείχνοντας γενναιοδωρία σας μέσω της παροχής δώρων. Ο στόχος σας πρέπει να είναι να παραδώσει ένα τέτοιο υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών που οι πελάτες σας δεν μπορεί να περιμένει για να πει τα μέλη της οικογένειας, τους φίλους και τους συναδέλφους για την εταιρεία σας.

Ο καθένας που έρχεται σε επαφή με την επιχείρησή σας είναι ένα δυνητικό πελάτη ή παραπομπής. Επιβραβεύστε όσους παραπέμψει τους ανθρώπους να σας προσφέροντάς τους ένα δώρο. Αποστολή δώρα σε όλους τους συνεργάτες, προκειμένου να κερδίσουν την εύνοια. Αυτό είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την οικοδόμηση σχέσεων με τους ανθρώπους που θα στηριχθεί για να κάνουν επιχειρήσεις. Ψάξτε για έναν λόγο για να στείλει αυτούς τους ανθρώπους μια ευχαριστήρια κάρτα μαζί με ένα δώρο.

Έτσι, τι είδους δώρα θα σας στείλουμε; Θα το αφήσω μέχρι τη φαντασία σας, αλλά εδώ είναι μερικές ιδέες για να σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε:

περνά ταινία
κάρτες Starbucks
Λουλούδια, φυτά εσωτερικού χώρου
Ένα εισιτήριο για δωρεάν πλύσιμο αυτοκινήτων
κεριά δώρο
Αγαπημένες συνταγές
Γκουρμέ σοκολάτες ή gourmet popcorn

Οι επιτυχημένοι άνθρωποι των πωλήσεων είναι πάντα να βεβαιωθείτε ότι πιστοί referrers τους τα τακτικά και με συνέπεια επιβραβεύεται. Θέστε κατά μέρος τις καλύτερες ανταμοιβές για την κορυφαία referrers σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει:

Δείπνο για δύο σε ένα φανταχτερό εστιατόριο
Τα εισιτήρια για την όπερα ή σε μια ροκ συναυλία
Μια κάρτα δώρο
High end φρούτων ή καλάθι δώρων
Γλάστρες με φυτά ή ρύθμιση  pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah λουλουδιών
Ένα προσωπικά χαραγμένο στυλό

Ναι, όταν πρόκειται για δώρο που δίνει ο ουρανός είναι το όριο. Η πιο προσωπικά το δώρο, το πιο πιθανό είναι ότι θα πρέπει να θυμόμαστε και θα χρησιμεύσει ως μια στοχαστική υπενθύμιση στην καλύτερη referrers σας την επόμενη φορά που κάποιος έχει ανάγκη από υποδειγματικές υπηρεσίες σας.

Για περισσότερες παραπομπή συμβουλές εξυπηρέτησης πελατών παραγωγής, επισκεφθείτε τον κατάλογο του άρθρου μας:
http://Mortgage-Training.Mortgage-Leads-Generator.com

Παρακαλώ μη διστάσετε να επανεκτυπώσετε αυτό το άρθρο εφ 'όσον το κιβώτιο των πόρων αφήνε

Tidak ada komentar:

Posting Komentar