Καλή εξυπηρέτηση των πελατών είναι ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσει τους πελάτες που έρχονται πίσω στην επιχείρησή σας. σούπερ καταστήματα που έχουν τις εκατοντάδες των εργαζομένων, οι εταιρείες αυτές δεν δίνουν στους εργαζομένους τους αρκετό κίνητρο για να είναι φιλική προς τον πελάτη, και δεν φαίνεται να επιμένουν οι υπάλληλοί τους χρησιμοποιούν τις άκρες κατάρτισης των πελατών που παρέχονται κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής τους. Οι επιχειρήσεις παρέχουν πάντα νέους υπαλλήλους με δική τους εξυπηρέτηση των πελατών άκρες κατάρτισης στην αρχή, αλλά φαίνεται να τα ξεχάσουμε, αφού χρησιμοποιούνται για λίγο. Ίσως τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να κάνουν τους υπαλλήλους τους να περάσουν από μια σειρά μαθημάτων επιμόρφωσης και να μάθουν εκ νέου τις άκρες κατάρτισης εξυπηρέτησης πελατών που τους δόθηκαν στην αρχή. Κατάρτιση των εργαζομένων σας στην τέχνη της εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι η λιγότερο δαπανηρή βελτίωση που μπορείτε να κάνετε. Βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας έχουν καλές δεξιότητες ανθρώπων και ότι απολαμβάνω να δουλεύω με ανθρώπους. Ένα δυσάρεστο πρόσωπο με μια κακή στάση μπορεί να καταστρέψει μια μικρή επιχείρηση γρηγορότερα από ό, τι ένα ομηρίας. Εδώ είναι μερικές συμβουλές για την εξυπηρέτηση των πελατών της κατάρτισης που μπορούν να βοηθήσουν τους εργαζομένους σας.
Ορισμένοι πελάτες είναι απλά δύσκολο. Είναι πάντα διαμαρτύρεται, είναι επιλεκτικοί, know-it-Πλένετε τακτικά τις φόρμες, faultfinders, σταθερή complainers, παράλογο, απαιτητική. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος που μπορείτε να αποφύγετε έτσι θα πρέπει να μάθουν να ασχοληθεί με αυτά. Angry άνθρωποι δεν μπορούν να εξορθολογίσει επειδή είναι τόσο απορροφημένοι στο συναίσθημα του θυμού πως οτιδήποτε πείτε παίρνει φιλτράρεται μέσα από τη συγκίνηση τους. Εξορθολογισμό, την επίλυση προβλημάτων, ακούγοντας, και των διαπραγματεύσεων είναι όλες οι δραστηριότητες αριστερά-εγκεφάλου και θυμωμένος πελάτης σας έχει κολλήσει στη δεξιά πλευρά του εγκεφάλου, και ως εκ τούτου δεν μπορεί να αναμένεται ότι θα εξορθολογίσει σας. Εδώ είναι μερικές περισσότερες συμβουλές για την κατάρτιση εξυπηρέτησης πελατών.
Είτε το πιστεύετε είτε όχι ο καλύτερος τρόπος για να διαδώσει την κατάσταση με ένα θυμωμένο πελάτη μπορεί να ξεκαθαριστεί με δύο μικρές λέξεις. "Λυπάμαι." Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι πάνω από το 50% των πελατών που έχουν εκφράζει ένα παράπονο ποτέ να πάρετε μια συγγνώμη. Δεν παίρνει έναν επιστήμονα πυραύλων για να συνειδητοποιήσουμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν απλά να αναγνωριστεί, και όταν αγνοούνται και αντιμετωπίζεται σαν να μην έχει σημασία και η γνώμη τους δεν σημαίνει τίποτα. Μία από τις καλύτερες συμβουλές για την κατάρτιση εξυπηρέτησης πελατών βρήκα λέει «Λυπάμαι," μπορεί να κάνει τη διαφορά στον κόσμο.
Δεν πιστεύω στο ρητό του «πελάτης έχει πάντα δίκιο." Όχι, δεν είναι πάντα το δικαίωμά τους, και υπάρχουν και εκείνοι που κάνουν οι ίδιοι αισθάνονται ανώτεροι από υποβαθμίζει τους άλλους. Να είσαι ευγενικός με τους πελάτες, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποδεχθεί την κατάχρηση από αυτούς. Κανείς δεν αξίζει να αντιμετωπίζονται άσχημα, αλλά, δυστυχώς, υπάρχουν και εκείνοι που βγαίνουν από το δρόμο τους για να κάνουν έτσι. Λέγοντας τα πράγματα όπως, "Σας ευχαριστώ που επιτρέψατε μου να ξέρω ότι είστε δυσαρεστημένοι με ..." θα συνήθως ήρεμη, ακόμη και οι πιο μοχθηροί πελάτες και το καλύτερο θα συνεχίσει να είναι μαζί τους, η πιο ήρεμη παίρνουν, αυτό είναι μια πολύ καλή συμβουλή κατάρτιση εξυπηρέτησης πελατών . Δοκιμάστε το μερικές φορές λειτουργεί πραγματικά. Υπάρχει επίσης μια άλλη παροιμία που λέει: "Δεν χρειάζεται να δείξει μέχρι και κάθε καταπολέμηση εσείς καλούνται να."
Tidak ada komentar:
Posting Komentar