Sabtu, 30 Agustus 2014

που έρχονται

Είναι σχεδόν αυτονόητο ότι η καλή εξυπηρέτηση των πελατών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση κάθε επιχείρηση. Δεν έχει σημασία πόσο υπέροχη δουλειά που κάνετε για την προσέλκυση νέων πελατών, που δεν θα είναι επικερδής για καιρό αν δεν έχετε μια σταθερή στρατηγική για τη διατήρηση των πελατών σε θέση - και σε δράση. Είναι οι ενέργειες που μετράνε - δεν είναι αυτό που λέτε ότι θα κάνετε, ή ποια είναι η πολιτική, λέει. Οι άνθρωποι θα θυμούνται ό, τι εσείς ή οι υπάλληλοί σας έχουν κάνει - ή δεν κάνει.

Ένα από τα βασικά συστατικά μιας αποτελεσματικής στρατηγικής για τη διατήρηση είναι εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Όχι μόνο καλή εξυπηρέτηση, αλλά αξέχαστη υπηρεσία. Σήμερα, οι προσδοκίες των καταναλωτών είναι υψηλότερα από ποτέ και οι εταιρείες που αποτυγχάνουν να παραδώσει, κινδυνεύουν να χάσουν μερίδιο της αγοράς.

10 Συμβουλές για την Παροχή Καλή Εξυπηρέτησης Πελατών.

1) Θεραπεία μου σαν κάποιος. Έχουν περάσει χρόνια από τότε που Μίδας κασκόλ εμπορική αερίζεται, αλλά το "είμαι κάποιος" φράση μπορεί ακόμα να ακουστεί από καιρό σε καιρό. Γιατί; Επειδή τακτικούς πελάτες αναμένουν (και αξίζουν) για να θυμόμαστε. Όπως μια γυναίκα που συνόψισε, "Δεν χρειάζεται να θυμάστε το όνομά μου, ή τι να παραγγείλω, αλλά αναγνωρίζω ότι έχω πάει εκεί πριν."

Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα που έχω δει γι 'αυτό είναι στο τοπικό κατάστημα καφέ μου. Μια μέρα παρατήρησα ότι ο νεαρός άνδρας πίσω από τον πάγκο χαιρέτησε κάποιους ανθρώπους με βάση το όνομα και, ακόμα κι αν δεν ήξερε το όνομά τους, ήξερε τι συνήθως διέταξε. Όπως περίμενα για το τσάι μου (που είχε ήδη τοποθετηθεί «δύο γάλα από την πλευρά μου» στον πάγκο χωρίς να μου έχει είπε μια λέξη), τον ρώτησα γιατί, είπε, "Τα λέμε αργότερα" σε ορισμένους πελάτες, "See you αύριο »για τους άλλους, αλλά πάντα έλεγε," Έχετε μια καλή εβδομάδα "για μένα. Το χαμογελαστό, φιλικό απάντηση; "Επειδή το μόνο που έρχονται σε κάθε Δευτέρα και Παρασκευή". Όπως τον ευχαρίστησα, σκέφτηκα, "Wow. Αυτός δεν θα είναι για πολύ καιρό εδώ ». Δυστυχώς, είχα δίκιο.

2) Να είστε ευγενικοί! Πάρα πολύ συχνά οι εκπρόσωποι της εταιρείας ζητούν από τους πελάτες για τις πληροφορίες του αρχείου, χωρίς να λέει «παρακαλώ» ή ακόμη και να είναι ευγενικοί. Δεν είναι αποδεκτό για ένα ύφασμα υπηρεσία απλά να γαυγίζει έξω, "Αριθμός λογαριασμού;" Και αυτό δεν είναι ποτέ αποδεκτή για ένα ύφασμα εξυπηρέτησης να προσβάλει έναν πελάτη.

Πριν από έξι εβδομάδες υπήρξε ένα πρόβλημα με το λογαριασμό μου στο σπίτι στο διαδίκτυο - η οποία είναι με ένα μεταφορέα τηλέφωνο έχω χρησιμοποιήσει όλη τη ζωή μου (και, όπως γνωρίζετε, αυτό το είδος της πίστης σε μια τηλεφωνική εταιρεία είναι σχεδόν ανήκουστο αυτές τις μέρες). Σε όλο αυτό το διάστημα, δεν έχω πάει ποτέ αργά με μια πληρωμή νομοσχέδιο για αυτούς. Υπάρχει μια μεγάλη και άσχημη ιστορία εδώ, αλλά η σύντομη εκδοχή είναι ότι α) το πρόβλημα ήταν στο τέλος τους και β) πριν συνειδητοποίησαν όπου τα πράγματα είχαν πάει στραβά, ύφασμα τους ήταν εξαιρετικά αγενής. Όταν τον ρώτησα να ευχαριστήσουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ο ίδιος είχε με την αντιμετώπιση, γρύλισε, "Λοιπόν whadya περιμένουμε; Αν θέλετε να πληρώσετε τους λογα

Tidak ada komentar:

Posting Komentar